close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 電腦開機後無畫面
Dec 10th 2013, 20:06, by jimmy5566

作者jimmy5566 (jimmy)

看板ask

標題[請問] 電腦開機後無畫面

時間Tue Dec 10 20:06:41 2013

昨天我把桌上型電腦主機拆開,然後把裡面的記憶體拆下來後又插回去 後來重開機,結果電腦螢幕一直沒有畫面 我把螢幕接線拿去接筆電,螢幕有畫面,所以螢幕焊接線都沒問題, 今天我把主機拿去維修,結果在他們那邊測試螢幕是有畫面的, 所以我以為是我記憶體沒有插好 可是我回家測試後,卻還是沒有畫面, 到別的地方正常,可是在我家就不正常,問題是筆電又正常 請問這到底該怎麼辦.... 謝謝... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.10.2.17

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()