close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
Re: [問卷] 請問大家喜歡收到什麼贈品?
Sep 13th 2013, 23:00, by isupp

作者isupp (盧小孩)

看板BeautySalon

標題Re: [問卷] 請問大家喜歡收到什麼贈品?

時間Fri Sep 13 23:00:45 2013

購買保養品的時候 如果是周年慶的時候 我喜歡收到禮卷 最好還是可以當場抵用的禮卷 也很喜歡收到旅行組 更喜歡收到的贈品是正貨 只不過這樣子很容易在同一品牌買很多商品 如果非周年慶的時候 我喜歡收到新品的試用品 或者是櫃上的新品護膚體驗 如果心情不好或一人逛街的時候 買保養品 我喜歡收到的贈品 是櫃姐可以當我談心聊天亂哈啦的對象 甚至有時候甚麼都沒有買 到專櫃拿到櫃姐分享的小點心 也會讓我莫名開心 如果是預購會的時候 買保養品 我不喜歡贈品是鍋子 OR 電風扇 OR 保鮮盒 OR小被毯 基本上以上商品 如果櫃姐幫我宅配商品到家裡 以上那些小東西我都會回贈給櫃姐 反而鍋子是ㄧ些已婚櫃姐的最愛 ※ 引述《cutevilynn (期待..等待)》之銘言: : 各位美女們: : 我要做市調~ : 當妳們購買保養品時~ : 如果有送贈品~ : 你們最想收到什麼贈品~ : 又不想收到什麼呢? : 謝謝回應!!感激不盡 -- 我超喜歡時尚的感覺 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.171.41.87

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()