close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
黃小柔喜帖出爐 牡丹花表濃情
Dec 13th 2013, 13:35

【葉文正/台北報導】即將在明年一月底升格當人妻的黃小柔,她與先生王瑞的喜帖今天出爐。喜帖不同於以往傳統都是大紅色的風格,走的是中西合併路線,以鮮豔的牡丹花為主。牡丹代表著黃小柔的濃情與艷麗,以及王睿的桀驁不屈。

喜帖為何會選擇花朵的設計?黃小柔說:「喜帖用花朵算是我的構思,因為我非常喜歡牡丹,本來想要自己畫的,可是我從十月就開始忙的不可開交,根本靜不下來好好畫畫,剛好有一天我在家看電視,就看到了國畫大師級的劉坪老師在作畫,我看了就目不轉睛覺得太美了,沒想到老師竟剛好是我先生的好朋友,所以就特別請老師幫我們畫了這美麗的圖案之後,再轉交婚顧公司繪出與設計代表我跟先生兩人英文名字的Logo,黃小柔也很感謝婚顧公司贊助600張喜帖。

即將當新嫁娘,黃小柔充滿期待。

喜帖背面宣告婚期。

黃小柔喜帖正面充滿牡丹花的喜氣。黃小柔提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()