close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心情] 不太回應
Oct 9th 2013, 23:34, by kiss81278

作者kiss81278 (YARU雅茹)

看板Boy-Girl

標題[心情] 不太回應

時間Wed Oct 9 23:34:47 2013

今天在跟朋友吃涓火鍋的時候 我有跟他聊前男友的事 我說我放不下前男友 所以雖然很多 人想介紹男朋友給我認識 可是我都拒絕了 他說有些女生 他朋友一直追著這個女生 然後女生都不太理他 然後男生就告白了.又繼續追 女生還是不太理他.並且跟他說.他有喜歡的人了 然後.我朋友就去打聽女方的說法 女方說.其實他也是喜歡男方的.可是.因為他的姊妹淘都跟他說.你要測試他 ~~ 看看他是不是不屈不饒的追著.那才是真愛 然後那個男方不知道女方的想法.就放棄了... 朋友說.這是最笨的方法......... 我這樣追著前男友跑.好累 還有有些男生朋友也是.雖然是純友誼 可是不知道為什麼他們也都這樣 結果我就覺得好累... (他們都有固定來看我FB) -- 香菇進化史:雅茹=>雅菇=>香菇=>靈芝=>毒蘑菇 香菇一直哭就變乾貨了.過年快到了.可以拿去賣喔^.http://photo.xuite.net/kiss81278 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.250.170.208

cit8:愛跟不愛還要聽人家意見真的很可悲 10/09 23:35

cit8:考驗到人家跑掉 也算女方活該 10/09 23:36

flche:咦?重點是什麼?我看不懂......糟糕 10/09 23:38

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()