close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[心得] 超越洗臉刷的韓國沐浴手套
Nov 1st 2013, 22:42, by losestop

作者losestop (小小)

看板BeautySalon

標題[心得] 超越洗臉刷的韓國沐浴手套

時間Fri Nov 1 22:42:38 2013

我真不知如何下標題 昨天我老公拿給我他同事去韓國玩帶回來的沐浴手套 他說外面是刷身體 裡面是刷臉 我非常不以為意的說是喔! 想說不能辜負送禮人的心意 於是馬上使用 平常身體會用沐浴球 臉會用olay洗臉刷 昨晚就用那看起來不怎樣的沐浴手套 外層洗身體 內層刷臉 我不會把手放裡面 而是把他折一半用比較好刷 刷臉時可以橋角度刷鬢角跟眉心和太陽穴 總之就是各個部位都徹底清潔 平常洗臉刷在刷鬢角超容易捲入頭髮 很困擾 加上總要慢慢移動才能刷完全臉 我又沒啥耐性 但沐浴手套可以很快大面積的清潔完畢! 洗完後我竟覺得比洗臉刷還乾淨 超咕溜的! 我用兩天了 早上也用 覺得這是旅行好物 超方便的 推薦啊!相見恨晚!! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.35.181.185 ※ 編輯: losestop 來自: 218.35.181.185 (11/01 22:45)

lemonade:請問有照片可分享嗎?感恩~~~111.241.129.113 11/01 22:51

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()