Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[討論] 國三屏東段北上汽車逆向迴轉
Feb 23rd 2014, 19:14, by godmanntut

作者godmanntut (神童)

看板car

標題[討論] 國三屏東段北上汽車逆向迴轉

時間Sun Feb 23 19:14:22 2014

這是今日早上我開車載著我個北返台北的事 發生在國三屏東段北上在88快速道路交流道 在我通過交流道時,一台車直接給我從路間直接迴轉 要不是我有發現不太對勁,差點就給他撞上去,影片連結如下: (由於錄到不少不堪入耳的話,各位看倌可以看0:50~1:30就好) http://youtu.be/ldPed9SUJNo

[embedded content]

閃過去之後我真的是罵的不少"國罵",這位駕駛人,你不要命還有人要命好嗎 我猜他是超過交流道想要迴轉切回去;真的是祖先有保佑.. 我後面應該沒記錯還有四五台車,沒注意到有沒有怎樣.... 有沒有人遇到類似的事過.... -- Silent love ~open my heart--倉木麻衣 希望有一天,我能夠遇到讓我唱出這首歌的女孩............. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.32.95.138

iamtoni:直接把影片給國道警察局吧! 02/23 19:15

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()