close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[請問] 資料被偷走?
Sep 27th 2013, 23:41, by Rosarugosa

作者Rosarugosa (玫瑰)

看板ask

標題[請問] 資料被偷走?

時間Fri Sep 27 23:41:55 2013

剛剛聽我爸在跟我妹告誡 說你是不是都常常把手機插在電腦 他說這樣很危險 因為你的電腦讀取你的手機之後 手機裡的東西就跟電腦連接了 然後別人網路上搜尋就會搜尋到你手機裡的東西 所以有一些人甚麼手機自拍的照片阿 裸照阿 就是這樣外流的 我旁邊聽到是很不以為然拉 怎麼可能那麼厲害 不過我爸是警察 他可能也有聽過類似的案件之類的 不過他根本就是3C白癡 可能也描述的不好 我自己知道有可能的辦法 就是你有安裝FOXY之類的軟體 然後又自己把預設上傳資料夾勾選整個電腦 才有可能藉由FOXY自動上傳被偷到資料吧 還是說真的像我爸說的那麼恐怖? 插個傳輸線就被偷光資料? 這樣也太扯... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.172.113.162

Schottky:這個與其分類在技術問題,不如說是家務事吧 09/27 23:45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()