close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[請益] 請問這種是痘痘嗎?困擾我好久了..
Nov 15th 2013, 21:29, by GARY3718

作者GARY3718 (Gray)

看板BeautySalon

標題[請益] 請問這種是痘痘嗎?困擾我好久了..

時間Fri Nov 15 21:29:27 2013

是這樣的,以前我是屬於跟痘痘絕緣的不過就在去年這種東西就一直冒出來 最近這幾個月已經改善非常多,但是感覺他就是無法根絕 他有時候會發作 一片紅通通的,感覺跟痘痘好像不太一樣 而且他是局部性的,只有分部在臉頰下緣以及後面(如圖) 一發作起來不只紅而且還會癢,看過不少醫生都只是當作一般的痘痘處理 拿過痘膚潤、BB微菌、艾克那、倍克痘、甘貝松等等醫痘藥(醫生開的) 不過都無法根除,醫生也有說 別太晚睡 別吃油炸等等 這些我也都有做到,我本身不是會熬夜的人(11.30睡 0730上班 )很正常 自己都有在運動,油炸也很少吃 ,在這邊問問美保的各位神鄉民 有誰有跟我一樣過的症狀阿...以前是兩頰,現在剩下右頰 我真的感覺好煩阿~~~~~冏rz 以下是圖片,不喜者誤入(雖然沒有很噁啦XD") http://ppt.cc/baSV http://ppt.cc/msNC 懇請各位給我意見,如果需要看醫生 也請介紹一下,如不方便可私信給我 我住在高雄,感謝各位>"※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.164.110.70

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()