close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Keep Your Child Ahead Of The Curve!

We’ve spent the last 12 years developing a system that successfully teaches kids to read.
From our sponsors
[問題] win8 突然出現一個使用者
Nov 15th 2013, 21:18, by YuuKei

作者YuuKei (可惡的人類)

看板Windows

標題[問題] win8 突然出現一個使用者

時間Fri Nov 15 21:18:33 2013

我學校的電腦是Win8 Enterprise 這兩天不在 可是電腦還開著 有遠端回來用 剛剛回到學校以後 發現我的鎖定畫面圖片不一樣了 然後登入畫面居然多一個使用者 叫 Salam 超可怕的 而且我試著登入這個使用者也沒辦法登入 我不知道密碼 可是這台電腦只有我知道密碼 研究室也都有人在 應該沒有人亂動我電腦 執行netplwiz 裡面真的有這個帳號 Group是Users 請問這個Salam是怎麼回事= = 應該不會是windows內建的使用者吧 平常都沒出現 登入畫面也沒看過他 好恐怖喔 先來備份東西準備重灌好了 順便升級8.1 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.118.105.206

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()