close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
Dropbox for Business

Keep your organization's files in sync. Dropbox for Business has unlimited space, file sharing, and admin tools to manage your team. Start a free trial at no cost.
From our sponsors
飛梭雷射效果??
Jan 2nd 2014, 07:23

我自己也有很多的痘痘留下的疤及凹洞,自己都覺得好像老了很多...臉也看來起來暗沉沒精神!!我也是經朋友介紹去靚世紀診所做療程,諮詢師會依每次的膚況幫我挑選儀器,起初我使用的是目前最火紅的co2飛梭,專業的諮詢師建議搭配紫翠玉及淨膚雷射三機治療可同時將不同深淺度凹洞及痘疤和毛孔粗大問題一併改善...說搭配三機效果會有加乘的效果,改善的效果會加倍,公認針對凹洞痘疤效果最佳,而且我也問了好幾家,好像目前只有靚世紀診所有搭配三機方案,可針對不同深度的凹洞用擅長不同深度的雷射治療,我覺得很超值,價格也公道!跟我去問過的其它幾家沒差多少… 我還問過比靚世紀貴的診所蠻多的...目前我還在治療中,做了6次之後真的覺得有明顯的改善!但我有一些比較深的凹洞,醫生說要有耐心!!只是雷射完後的皮膚會比較紅、乾要多保濕,另外防曬也很重要可避免讓雷射效果遞減,避免產生二次傷害….分享給你

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()