close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 有人知道淡水中正路上的賣明信片的店嗎
Jan 2nd 2014, 22:20, by sweetseraphy

作者sweetseraphy (sweet)

看板ask

標題[請問] 有人知道淡水中正路上的賣明信片的店嗎

時間Thu Jan 2 22:20:20 2014

昨天很開心地去淡水老街買了明信片寄給自己 回家後才發現...我忘了寫住址 但完全不記得店名(外面有大綠色郵筒可以直接投) 只知道在淡水老街(應該是中正路) 隔壁有間廟 請問有人知道店名嗎? 知道電話更好QQ 希望老闆幫我撿起我的明信片 然後幫我補住址啊= = -- 我住台中>""※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.176.177.213

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()