close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] 請問台哥大無約,可否直接到中華辦np?
Jan 2nd 2014, 23:35, by kenta111

作者kenta111 (GOAL)

看板MobileComm

標題[問題] 請問台哥大無約,可否直接到中華辦np?

時間Thu Jan 2 23:35:27 2014

目前是台哥大用戶 但想np到中華,並使用預付卡(如意卡?) 有先搜尋過,知道要到''直營'',並說要''解約'' 但我剛登入自己台哥大帳號,才知道自己沒約在身 請問我是不是可以省略到台哥大解約的動作,因為我沒約? 直接到中華辦NP? 假設我不用到台哥大解約,關於np手續費($240?) 以及這個月台哥大門號的帳單, 台哥大會一併寄帳單給我吧? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.170.160.250

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()