Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[討論] 目前面臨的問題
Nov 9th 2013, 22:50, by freezebboy

作者freezebboy (JoeaneXV)

看板Boy-Girl

標題[討論] 目前面臨的問題

時間Sat Nov 9 22:50:22 2013

目前本人工作算穩定ㄧ個月薪水約60k,女友工作薪水就不大固定平均約25k,跟女友已經交往了將近快兩年,我算蠻節省的人很少亂花,花在自己身上的部份大都花在車子的費用,還有要買房子的定存,不知從幾個月前開始每個月還女友5000塊貼補她的生活費,因為她每月賺的不夠她支出,雖然她喜歡買衣服.包包.鞋子等,不會買太貴的,但量還不少,加上她還每個月要給她媽媽還有爸爸錢跟狗狗的藥錢,支出已經超出她可以負擔的,不夠的就要幫她支出,跟她出門的吃喝玩樂也都是我出的,像最近還幫她負擔做牙齒的錢...所以我沒多餘的錢可以買自己想買的東西或是買딊髡菑v的家人.有時想想好像很對不起家人.... 第二個問題是房子的頭期存的差不多了,我媽希望我買在現在的家附近,而女友很希望買在她家附近(兩家車程約40~50分),很兩難.... 第三個問題是我的工作真的蠻操的可能明年會換,我沒把握薪水會跟現在ㄧ樣多.... 跟女友順利的話也希望就在一起到結婚... 或許吧! 對於未來其實很堪憂 鄉民有類似狀況的嘛? 抱歉手機排版較差..... -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.66.133.128

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()