Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 一首MV在灰色倉庫拍的日文歌
Nov 9th 2013, 22:56, by machiner

作者machiner (machiner)

看板ask

標題[請問] 一首MV在灰色倉庫拍的日文歌

時間Sat Nov 9 22:56:46 2013

這我小時候看電視廣告看到的 好像(我不是很確定)是日本的一個叫 嵐 的團體 唱的 這廣告 我印象 畫面是灰白色調 好像是在一個倉庫內拍的 唱到副歌的時候就有5個人站一排跳舞 而這廣告結束時 片尾是Avex唱片公司的LOGO 現在是白底藍字 不過我看到的時候他LOGO還是黑底藍字的 像這樣http://ppt.cc/89Qv (圖是從別的影片截取來的畫質稍差) 至於這個怎麼唱 我不太記得了 畢竟是大概10年8年前的記憶 我只記得一小段:糾喜A米ㄎㄧ~啊拉~ 拜託各位了m(—.—)m -- 作者 udx12356 (udx12356) 看板 Gossiping 標題 [問卦] 有沒有蒙古烤肉怎麼夾最划算的八卦 時間 Sat Oct 26 22:53:28 2013 ─────────────────────────────────────── thomas0229:不會去問唸土木的喔 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.26.169.65

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()