Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] LG-G2 新機測試問題
Nov 9th 2013, 22:52, by smartpaul

作者smartpaul (我飽了)

站內MobileComm

標題[問題] LG-G2 新機測試問題

時間Sat Nov 9 22:52:27 2013

昨天才剛拿到G2 想當然的是趕快把一堆APP灌灌進去 當我在邊灌邊使用時 突然間螢幕就像當機畫面一樣 大概1秒後馬上又恢復原始畫面 我不是很確定當時我按的是什麼鍵 可能是home或是back之類的(純猜測) 但這個情況讓我擔心了一下 雖然到現在沒有當機或是任何的事情發生 還是想請問版友 都是用什麼方式來測試新機??? 就像以前組裝電腦後~都會給他開個幾天幾夜 把電腦操過一遍~來確定電腦的效能等等... 所以有高手可以提示一下嗎??? 如何讓自己可以對這支新手機完全放心 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.195.96.141 ※ 編輯: smartpaul 來自: 123.195.96.141 (11/09 22:53)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nnokikasb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()